fredag, januari 04, 2013

2013



Vilket fantastiskt trevligt nyårsfirande jag hade! Att hemmamiddag och utgång kan vara så lyckat! Med det firandet som språngbräda känns det som att det här kan bli ett riktigt bra år.

Det här med nyårslöften brukar inte gå så bra för mig, men jag tänkte i alla fall sätta upp några mål att sträva mot under det närmsta året.
- Diska varje dag
- Motionera minst två gånger i veckan. Inga ursäkter!
- Ta hand om mig själv i största allmänhet, exempelvis mer regelbundna tandläkarbesök
- Gå och lägga mig tidigare om kvällarna
- Laga min systemkamera och börja fota mer
- Strukturera upp mina dagar genom att göra veckoscheman och sen hålla mig till dem. I anslutning till det behöver jag se till att ha minst en helt oplanerad kväll för mig själv varje vecka.
- Läsa mycket böcker!
- Prestera en kanonbra masteruppsats
- Hitta/skapa ett kul och utmanande jobb

Det ska väl gå att ordna, eller vad säger ni?

Gott nytt år allesammans!

0 kommentarer: