torsdag, mars 17, 2011

Nattbuss


Jag har haft en fantastiskt trevlig kväll med fina gamla vänner, god mat och vilda diskussioner. Nu sitter jag på nattbussen till Umeå. Jag ska få umgås med min bästis Lina hela helgen, och det kommer också att bli trevligt, god mat och en del mindre vild diskussion. Nu sitter jag här och försöker komponera blogginlägg via mobilen, får se hur jag lyckas. Man skulle ha en sån där minidator alltså... Då hade jag kunnat knattra lite på min uppsats i stället. Det är lite svårt att sova på bussen med huvudet mot rutan, speciellt när folk snarkar omkring en, men med mössan som stöd och jackan över sig ska det nog gå någon timme i alla fall. Jag måste vara utvilad i morgon, för då är det både lunch med Mög-Hanna och fika med Franska-Ida inplanerat. Natti natti!

0 kommentarer: