tisdag, mars 01, 2011

Mars mars måne

Mars ska bli en fantastisk månad! Det känns redan nu, och med den inställningen kan det bara bli ännu bättre.
     Om vi börjar med nationsvärlden, så ska jag gå på två baler, en kulturbärarfest, en sångboksfest och diverse trevliga möten. Kan ju inte gå fel.
     Både Lotta och Niclas kommer hem på varsin kortvisit från utlandet, och många andra fina vänner får jag också möjlighet att träffa då det vankas flera middagar av olika slag.
     Äntligen börjar det kännas som att den här vintern kanske ändå har ett slut. Det är i alla fall bara tre minusgrader idag, och snötäcket ser några centimeter tunnare ut.
     Dessutom ska jag sparka rumpa med min C-uppsats, så det så! Bara motivationen infinner sig.
     Pricken över i är ju förstås att jag fyller år på månadens sista dag! Vad som väntar då är ännu inte bestämt, men jag har idéer...

0 kommentarer: