fredag, februari 11, 2011

What to do, to do, to do

Efter några dagars mycket skönt ingenting hemma hos föräldrarna i Dunker känner jag att det är dags att börja ta tag i saker. Förutom C-uppsatsen och allt stipendiemojs finns det lite mer kreativa (eller bara roliga) saker jag vill få gjorda:

  • Lämna in min systemkamera på rengöring/lagning och äntligen kunna börja ta fotopromenader igen!
  • Framkalla lite svartvita Parisfoton att sätta på väggen
  • Slutföra 31-dagarsblogglistan från i december
  • Flytta om hyllorna i mitt skafferi så att jag får plats med alla mina fina franska plåtburkar
  • Köpa en sista liten korg till prylar/små smycken för att få ordningen i badrummet komplett
  • Boka en resa till Frankrike!
... sen ska jag äntligen ta tag i mig själv och söka bostadsbidrag


0 kommentarer: