tisdag, januari 25, 2011

Cupcakes

Klicka för större bild
Jag har visst fått bak-inspiration!

5 kommentarer:

Anna sa...

och plötsligt önskar jag att jag var i Uppsala istället för Brighton ;)

Fräulein Aldrin sa...

mmm, det ser supersmarrigt ut.

Fräulein Aldrin sa...

Hur gjorde du glasyren till chokladmuffinsen?

Lovisa Språkpolisa sa...

Jag bakar nya om du kommer Anna!

Och tack Lina, de har alla varit till belåtenhet :) Den bruna smeten är philadelphiaost med florsocker och lite kakao i, och den vita glasyren är gjord på philadelphiaost och marshmallowfluff (köp inte det dock - känner jag dig rätt så kommer du börja äta det med sked!). Nästa gång ska jag göra frosting på smör i stället tror jag, vill kunna göra något riktigt fast att spritsa ut på cupcakesen ju!

Fräulein Aldrin sa...

Om du vill ha den fastare är det vara att du har i mer florsocker, men då blir det väldigt sött förstås.