onsdag, december 01, 2010

31 dagar har december

Det florerar en sån där listtrend bland bloggarna nu igen... Den här tycker jag dock är riktigt trevlig, så jag tänkte haka på. Tanken är alltså att man för varje dag ska skriva om ett nytt tema enligt en specifik lista. Jag har dock sett flera varianter av dessa listor, vissa bättre än andra, så jag har helt enkelt plockat ihop det bästa från dem alla samt lagt till några egna punkter. På det här viset planerar jag att berätta lite mer om mig själv den närmaste månaden:

Dag 01: Om mig
Dag 02: Min dag
Dag 03: Ett intresse
Dag 04: Mina föräldrar
Dag 05: Ett ögonblick
Dag 06: I min handväska
Dag 07: Min tro
Dag 08: Det här saknar jag
Dag 09: Min lägenhet
Dag 10: Det här åt jag idag
Dag 11: Mina bloggfavoriter
Dag 12: Min passion
Dag 13: Det här har jag på mig idag
Dag 14: Mina bröder
Dag 15: Den här veckan
Dag 16: Det här får mig att må bra
Dag 17: Det här får mig att gråta
Dag 18: Vad är kärlek?
Dag 19: Min stad
Dag 20: Favoritsaker
Dag 21: Min bästa vän
Dag 22: Det här upprör mig
Dag 23: Mitt namn
Dag 24: Min favoritplats
Dag 25: Ett barndomsminne
Dag 26: Min andra familj
Dag 27: Min bästa födelsedag
Dag 28: Det här ångrar jag
Dag 29: En resa
Dag 30: Ett favoritfoto
Dag 31: Mina drömmar

2 kommentarer:

Niclas sa...

Låt mig gissa att dag 3, 8, 12, 16, 18, 21, 22 och 31 bara kommer att bestå av länkar till min facebook-profil?

Lovisa Språkpolisa sa...

Du har rätt om 22 i alla fall, haha!