måndag, november 15, 2010

Lifvet är härligt

Lalalalalala, lifvet är härligt! När Fototriss denna vecka ger oss temat "Festligt" känner jag att det är dags för mig att ge mig in i leken igen. För vad kan väl passa bättre för en nationsfotograf än lite festliga bilder? Att gå på gasque eller bal är verkligen något av det roligaste (och festligaste förstås) jag vet! Här kommer en trio rykande färska bilder från lördagens höstbal på Södermanlands-Nerikes nation i Uppsala.

Ella är en av våra två underbara klubbmästare (dvs de som ordnar hela sittningen)

Styrdans i festsalen

Linuz och Alexandra på dansgolvet


Lalalalalala, lifvet är härligt
Är blott humöret bra, aldrig besvärligt
Lalalalalala, lifvet är häääärligt
Aldrig, nej aldrig besvärligt!

4 kommentarer:

carina@pocolococreativo sa...

Åh så mysiga bilder!

VinterVild sa...

Härliga festbilder, minns min egen studietid :)

Leena sa...

Äkta festglädje! Och så lämpligt att ha en bal precis när temat dök upp. Fast det kanske är fest varje vecka ... härligt att vara student :-)

Rantamor sa...

Ja här såg det ut att vara riktigt trevligt , styrdansen....sådaär...men kul ser det ut och verkligen festligt.

Tack för din kommentar hos mig.

Ha d gott.