onsdag, augusti 18, 2010

Du är bättre än du vet

Picknickfilt. Gräsmatta. Slottsmiljö. Scener. Laleh.
Lars Winnerbäck <3

Jag och mamma var på konsert i Strömsholm i lördags kväll. Lite olika artister uppträdde till att börja med, men vi var där för att se Lasse! Hjärter dams sista sång inledde - Jag får liksom ingen ordning avslutade. Och däremellan alla favoriter såsom Kom änglar, Hugger i sten, Elegi och min nya på hjärnan-låt Ett sällsynt exemplar. Det var som lite extra hjärtligt, L var lite mer närvarande än vanligt, gräsmattan var något mjukare än brukligt (och västmanlänningarna bakom oss lite mer högljudda än vanligt).

En perfekt kväll som hade kunnat bli ännu lite mer perfekt om jag hade haft min systemkamera med mig. Dock var det här definitivt inte min sista LW-konsert (den fjärde i raden om jag inte minns fel!), så det finns fler fotochanser. Det här blurret tog jag på avstånd med min lilla kompaktis:


Jag och mamma:

Och jag glömde ju det coolaste av allt: jag sprang på finfina Emeleme på konsertområdet! Eu02-reunion snart, ja tack!

1 kommentarer:

Fräulein Aldrin sa...

Vad kul att du börjat blogga igen. Jag missade att du bytt blogg så jag hade några inlägg att ta igen. Välkommen hem förresten. Mia var också på Lasses konsert. Såg du henne? Kram på dig