söndag, augusti 15, 2010

Det är visst nån som är tillbaka


Det är visst nån som är tillbaka ...både i Sverige och på bloggen! Så här såg det ut när jag lämnade föräldrahemmet för mer än fem månader sedan - lite skillnad nu måste man säga. De stora snödrivorna har smält, och en Provenceduk har tillkommit på utemöblerna samt ett nytt litet trappräcke på köksingången längst till höger. Annars är ändå Dunker sig likt... Är jag mig lik då? Det återstår att se. Det blev tyvärr inte så mycket skrivet om Parisäventyret på Frankrikebloggen under dessa internetlösa vår- och sommarmånader, men nu när jag är tillbaka i civilisationen kommer jag nog göra lite tillbakablickar och försöka uppdatera lite där. Mest för min egen skull, för att senare kunna minnas vad jag hade för mig i min lilla vindslya med utsikt över Paris hustak, men kanske är det också några av er som är nyfikna på vad man kan sysselsätta sig med i Paris. Ett som är säkert är att jag är full med energi och inspiration, så den här bloggen ska återigen börja fyllas med guldkorn!

1 kommentarer:

Ida Törnqvist - konstblogg sa...

Hehe va kul att du hittade tillbaka o att du kom ihåg mig :) Känner igen dig me!
Ja jag kände att mitt liv stod still och jag behövde utmana mig själv och göra något drastiskt.
Tusen tack :)!!!