måndag, januari 18, 2010

Så här såg det ut där jag var i tisdags

Fototriss igen då. Det har blivit lite uppehåll för min del under hösten, eftersom jag hade svårt med internettillgången i Nice, men nu har jag tänkt att jag ska försöka hänga med hela året! Ganska bra nyårslöfte va? med anledning av det har jag skapat en fototriss-flik här på bloggen också, där man enkelt kommer att hitta tidigare deltagande bilder. Jag är lite sent ute till årets första triss, "Så här ser det ut där jag är idag", men jag lägger in lite bilder från hur det såg ut där jag var i förra veckan i alla fall (vilket var hemma hos föräldrarna på landet, det vill säga Dunker, Malmköping, Södermanland, Sverige). När jag var ute och fotade var det så dimmigt ute att man knappt såg sin hand framför sig, än mindre landskapet. Men det blev fin rimfrost på träden i alla fall!

0 kommentarer: