måndag, januari 18, 2010

Ränderna går aldrig ur...

Veckans fototriss: randigt. Mamma föreslog att jag skulle försöka fota Pumbas svans, men en katt som han sitter inte stilla tillräckligt länge för det. Det fick i stället bli tre lite mer stilla motiv, av olika material, alla tre dock med den gemensamma nämnaren vinter. Kan ni gissa vad de tre bilderna föreställer?


Det här är förresten min bloggs trehundrade inlägg! Inte jättemycket egentligen, med tanke på att jag har haft den sedan sommaren 2006, men ändå värt att uppmärksamma tycker jag:)

4 kommentarer:

Louise Alexandersson sa...

Kul triss med vintrig känsla.

Hälsningar Louise
www.louisealexandersson.se

JENNY VENNBERG sa...

Åh tack för den värmande kommentaren ! Riktigt roligt att höra, verkligen ! :)
Har kikat igenom din blogg nu, gillar den ! Du hamnar på favoriter :)

Lisa sa...

Härliga bilder, så ska en riktigt mysig vinter vara!

Jah Hollis sa...

Fina bilder. Jag ser en faluröd vägg, en sparkstötting och ett värmande vinterplagg. Grattis till det 300:e inlägget.
Helt klart värt att fira.