söndag, augusti 23, 2009

Nej det är ingen vanlig dag...

Igår var min sista dag på jobbet. Kanske inte sista dagen någonsin, som jag vill få det till, men åtminstone den sista för i sommar. Vad passar då bättre som avslut än ett riktigt kalas? Lillkusinen Rasmus fyllde fyra år, och nästan hela släkten var där. Vi satt ute vid Veronicas fina nostalgifik (Eastwood café) och hade det hur mysigt som helst. Först var det kakor och bullar, sen födelsedagstårtan som Sören hade gjort trots strömavbrott. Rasmus var så glad över alla presenter, speciellt en skördetröska han hade hade fått. Jag och Erik gav honom "Stora varförboken" och siffermagneter. Ballongerna som satt här och var verkade han dock uppskatta mest av allt! det blev lite kurragömma och monsterjagarlek innan jag och brorsorna åkte hemåt. Nu dröjer det säkert ett halvår innan jag kommer att träffa Stenströmmarna igen...


Födelsedagsbarnet


Veronica på trappan till fiket


Gästerna

Sören roffar åt sig fika

Blåsa ut ljusen kan vara klurigt

Glatt födelsedagsbarn med ballonger

Lillkusinen och mina två bröder

Jag lyckades till sist få Rasmus att stå stilla på ett kort

1 kommentarer:

Veronica sa...

TACK Lovisa!! Värmer mitt hjärta att se bilderna (tjusiga bilder alla...men det på mig..hmmm herre gud så jag ser ut!!) och läsa vad du skrivit!! Sååå kul att du kom! Varma kramar!!