söndag, augusti 09, 2009

Jag borde åka härifrån jag borde resa någonstans

Ja, det borde jag verkligen. Och när sker då det?
Den 31 augusti hade jag tänkt boka biljett till. En enkelbiljett till Nice närmare bestämt... Om det inte har gått fram än, så säger jag det rakt ut: Jag kom in på franskakursen! Franska 1 i Nice via Mälardalens högskola, så ser min höst ut. Nu har jag helt plötsligt större rätt att sitta och fundera på hur jag ska kunna packa ner alla mina skor, eller hur jag ska pimpa mitt rum där borta med saker från favoritaffären Maisons du monde. Men kanske mest på hur fantastiskt roligt jag tänker ha.

3 kommentarer:

Sussie sa...

Åh Vad kul! GRATTIS!!!

Sofia sa...

Det är ju bara super!

Linnéa sa...

Nej, det kommer du ju inte att göra förstås. :( Men jag får ge dig dem på annat vis, i digital form! Puss!