onsdag, augusti 05, 2009

Härliga tider

Den här veckan är jag ledig från jobbet, och har därför åkt till Uppsala för några dagar. Det får föreställa min semester. Igår hängde jag på Sånggripen på deras körpub i Svantes trädgård, vilket var mysigt. Idag blev det en cykeltur ut till Gamla Uppsala med Ebba och David. Väldigt trevligt och lantligt! Sen satsade förstås jag och Ebba på vår klassiker, Vesuvio med bea på sidan (att dippa i). Mmm. Att vi hade Fyrisån och några hungriga änder nedanför oss när vi åt gjorde inte saken sämre. Nu ska jag ha filmkväll med mig själv; "Music & Lyrics" och ansiktsmask. Jag kommer att sakna Uppsala.





1 kommentarer:

JK. sa...

tjo. hyr du ut din lägenhet iom utbyte eller känner du någon som skall hyra ut i höst? en kompis flyttar tillbaka till uppsala &letar lägenhet så jag hör mig lite för, ;)