tisdag, augusti 18, 2009

Det finns en fagrare glans någon annanstans

Redan på en dag lyckades jag pricka av flera punkter på listan (ny frisyr, ny resväska - midnattsblå och fin - och hälsa på morfar utanför Köping), och nu ska jag maila till Karine. Igår köpte jag dessutom lite mer kläder som jag ska försöka få med i den där resväskan. Omöjligt kommer det att bli! Jättelänge har jag tänkt att det ska bli så härligt med förlängd sommar (jag räknar med att september kommer att vara sommarvarmt och oktober kanske t-shirtvarmt i alla fall). Annars har jag ju knappt tid att använda mina sommarkläder, eftersom jag har speciella kläder på jobbet, men i år gav jag mig själv dispens att köpa lite extra. Nu när H&M-katalogen har kommit och det börjar kännas lite höstigt ute är det dock varma koftor och stickade klänningar jag är sugen på. Är inte det typiskt? Gräset är alltid grönare på andra sidan, eller nåt... Vädret är alltid varmare på andra sidan kanske.

0 kommentarer: