söndag, juli 05, 2009

Bloglovin'

Ofta när man surfar runt kommer man in på bloggar som har en "Följ mig på bloglovin'"-logga i sidan någonstans, eller längst ned i varje inlägg, eller både och. Det verkade jobbigt och likt allt annat sånt där, så jag brydde mig inte om att utforska det hela.

Efter lite övertalning från Niclas sida skaffade jag dock ett konto (övertalningen gällde alltså att jag skulle börja följa hans blogg via blogglovin', inte att jag själv skulle tjäna något på det;)), och insåg att det hade sina poänger ändå. Mina vänner och deras bloggar har jag rätt bra koll på genom den självuppdaterande länklistan i högerspalten här på sidan, men det finns ju faktiskt en del andra bloggar som man också gärna kikar in på ibland. Nu har jag lagt till en hel drös med adresser i mitt bloglovin'-konto, och sorterat dem efter "Vänner" och "Folk jag inte känner".

Jag hade fortfarande inte tänkt göra någon länk från min sida, men sen såg jag den helt underbara Eiffeltornsloggan och tänkte att jag bara var tvungen. Så här är den nu, blinkande i högerspalten. Det återstår väl egentligen bara en sak att säga:

Följ min blogg med bloglovin

2 kommentarer:

Niclas sa...

Hah, jag vissta att du skulle falla för den där Eiffel-ikonen!

Rebecka sa...

Jag är i Karl-Gustav och hänger lite..