fredag, juni 05, 2009

Grattis Emma!

Idag tar Hannas syster Emma studenten från Tomasgymnasiet i Strängnäs. Jag hade supergärna velat vara där, men vad ska man göra när ens tenta är lagd från 14 till 18 en fredageftermiddag? Jag plockade ihop ett litet pysselpaket till Emma i alla fall, med några scrapbookinggrejer i rosa toner (vilket jag vet att hon gillar; Emmas "Jag är så mycket gladare sedan jag släppte in rosa i mitt liv" är ett av mina favoritcitat!). Grattis grattis grattis Emma!


Inte lika mycket grattis till mig för övrigt, som gjorde ett halvdant tentaresultat idag. De flesta andra verkade dock också missnöjda, så jag är inte ensam i skiten.

1 kommentarer:

Emma sa...

Tusen, tusen tack, underbara Lovisa! Jag hade jättegärna velat ha dig där på min studentdag, som visade sig bli en av de bästa i mitt liv, men det kommer fler tillfällen! Jag hoppas vi ses snart! KRAM!