måndag, maj 25, 2009

Vår bal

Vårbal = vår bal! Det var ett toppendygn fullt av roligheter (och okej, lite sur var jag ett tag också för att vissa hade svårt att svara i telefon, men det är glömt nu). Det här är min kväll i korthet (några bilder hamnar nog på fejjan sen):

Frisyr- och sminkfix hos Julia i Flogsta, förfördrink med tilltugg hos Susanna i Triangeln, fördrink på Bryggan, lång men oerhört underhållande och trevlig sittning i festsalen (fyra rätter, varav en försenad), mellanfest i teaterförrådet, styrdans i festsalen, borttappning på Stocken (jag fick dock se Melody club spela lite åtminstone), tillbaka till Snerikessläppet, häng med körfolk, sen in på fullknökade Göteborgs där det dansades natten lång, vidare till frukost på VG, lite häng ute i Snerikes trädgård på förmiddagen (inklusive mobbning av de stackars människor som skulle in i biblioteket och plugga) och sen vandring hemåt, fortfarande balklädd (dock med utbytta skor, annars hade jag aldrig orkat).

Jag somnade väl vid halv tolv på dagen, vaknade lite för sent (= halv åtta på kvällen) och fick därför vara uppe större delen av natten för att komma tillbaka till "normal" dygnsrytm. Lite rubbad tid alltså, en del skavsår, men oj vad det var värt det!

"Europagänget plus David"
Julias foto från nationshemsidan

0 kommentarer: