tisdag, maj 12, 2009

Samtal, stipendieutdelning, svett och semifinal

Dagen i korthet: föreläsning om samtalsregler (turtagning och sånt ni vet), core-pass på Friskis (mycket roligare än förväntat!), stipendienämndsmöte på Snerikes (mitt sista... jag kommer att sakna det gänget!) och så första semifinalen i Eurovision song contest på TV. Hann äta först när jag kom hem vid nio, precis i tid för att se Malena. Alltid lika roligt med ESC. Många av mina favoriter gick vidare, vilket känns bra. Sverige förstås! Jag var lite nervös där ett tag, men det var snart över. Finland och Island fick också finalplatser, vilket betyder tre av tre nordiska länder hittills. Jag ser fram emot lördag! Alla som vill är för övrigt välkomna till mig på Eurovisionkväll då. Malena Ernman är cool!
Bild från Aftonbladets Melodifestivalsida

0 kommentarer: