måndag, maj 18, 2009

Ickeproduktivitet

Det händer saker hela tiden, och ändå känns det som att jag inte får särskilt mycket gjort. Soundtrack of your life i fredags var i alla fall riktigt bra. Kändes lite som en teatervariant av Paris je t'aime, fast det inte handlade om Paris förstås. Mer själva upplägget, med olika delar och olika historier. Niklas Strömstedt var gästartist också. Underbart! Jag som ville gifta mig med honom när jag var liten, haha. Sen blev det städsexa för hela slanten resten av kvällen. Få var utklädda, men jag kände mig väldigt nöjd med min 90-talsutstyrsel. Bildbevis kanske kommer. Helgen har annars gått åt till att hitta en överdel till balen och idag kirrade vi födelsedagspresent till finaste Klara. Vad kan ju ju inte visa här än...

I lördags var det ju Eurovision förresten. Några kom över hit, och vi var nog alla eniga om att Norge var en värdig vinnare, och att Grekland var det bidrag som skämde ut sig mest (som Ida skrev, schysst att en tolvåring lånat ut sin tröja till honom. Lite taskigtbara at han rev sönder den innan han lämnade tillbaka den...). Jag kom dock att tänka på ett bidrag Grekland hade med för några år sedan, 2002 närmare bestämt. Jag minns att jag och Susanna höll på att skratta ihjäl oss åt deras robotdans. Enjoy!

0 kommentarer: