onsdag, april 29, 2009

Ny kompis

Nu är den här, min nya följeslagare. En Olympus FE-45 blev det. Jag har varit utan liten kamera (eller "partykamera" som Sebastian kom på att kalla en extraickesystemkamera) nu sedan damsupén, och det har funkat ganska bra, eftersom det inte har skett några större spännande händelser jag varit tvungen att dokumentera. Till Valborg kände jag dock att jag helt enkelt inte skulle klara mig utan fotoapparat, så därför tog jag helt sonika bussen ut till ONOFF i Boländerna idag och skaffade en ny. Den var ganska billig, och eftersom min förra också var en Olympus kan jag återanvända minneskorten. Se så ekonomiskt jag tänker nu mamma och pappa! Ska bara ladda batterierna så kan jag ut och inviga den sen. Den kommer att få jobba hårt i helgen ...


Bild från ONOFF

0 kommentarer: