söndag, april 12, 2009

Enformig, jag?

Nu när jag är hemma i Dunker passade jag på att slänga in en hög smutstvätt i tvättmaskinen. När de sedan hängde på tork började jag reflektera lite över vilka kläder jag faller för på våren. Det är två stilar: sjömansaktigt, med marinblå chinos, ankarörhängen, rödochvitrandig halsduk osv, och så är det den romantiska med naturvitt och blommor. Eftersom dessa båda är så klassiska (liksom de flesta sommarkläder), kan jag fylla på garderoben med lite nytt varje år och bara utöka stilen. Något enformigt kanske, men oh så (och det här ordet använder jag sällan om kläder) praktiskt!

Blåvitt på tork

2 kommentarer:

Johan Lipecki Westin sa...

Det påminner mig om att alltid ha T-tröja, väldigt praktiskt!

Anonym sa...

Jaha, och vem var det som klagade på att jag bara hade svarta, gröna och lila plagg i garderoben?!