måndag, februari 02, 2009

Ugly naked guy

Eftersom vi fortfarande inte har fått någon TV indragen i huset blir det mycket DVD-boxar för mig. Just nu håller jag på att jobba mig igenom Rebeckas Vänner-samling (jag vet, jag hatade Vänner förut, men jag har gett det en ny chans), och jag har börjat jämföra allt alla gör och säger med vad vännerna i Vänner gör. Nu har jag dessutom fått en sak gemensam med dem: en ugly naked guy i en lägenhet mittemot. När jag pratade med Hanna i telefon för några dagar sen stod jag och halvtittade ut genom fönstret, och upptäckte att en kille någon våning ner i huset bredvid antagligen inte insåg vilken insyn det var... Jag bor högst upp, och det finns bara lägenheter åt ena sidan på de översta våningarna, så ingen ser rakt över till mig, men jag ser däremot väldigt bra ner. Den här killen kom i alla fall ut ur duschen med en handduk virad runt sig. Den satt visst inte så bra, för han började vrida på den, och då såg man hela paketet därunder. Ett misstag tänkte jag, men se det var det inte. Strax därefter tog han nämligen av sig handduken helt och spatserade runt naken i sin lägenhet. Kanske något för HippHipps "spänning i vardagen"?

5 kommentarer:

JK. sa...

&där stod du kvar &tittade, minsann.

Linnéa sa...

Det är en tröst. :) Hoppas du har sluppit fler framträdanden av ugly naked guy. Det verkar som sagt ha varit en ytterst obehaglig upplevelse!

Fräulein Aldrin sa...

men du borde ju vara lite van i alla fall. I lägenheten mitt emot förra lägenheten fanns det ju en nearly naked ugly guy. I alla fall ugly

Clara sa...

Du är så välkommen!!
Det är fritt att dyka upp från 19.30 och framåt!

Anna sa...

Jösses, du har rätt! Hur ska detta sluta? Jag kommer att prata svingelska när jag kommer hem igen! :S