onsdag, januari 14, 2009

Analysera mera

Tänk att överhängande studieuppgifter kan verka så bra för mitt blogguppdaterande! Idag hade vi sista föreläsningen i kursen Textanalys och textproduktion. Det har verkligen varit en jätterolig kurs (jag vill göra mer sånt!), och alla i klassen verkar riktigt nöjda. Därför var det extra roligt när vi av en slump fick reda på att vår lärare precis skulle gå i pension, för det gav oss en möjlighet att visa vår uppskattning. En blombukett överlämnades när dagens lektion var slut och läraren, som annars är väldigt saklig, verkade uppriktigt rörd. Det kändes kul! Nu återstår bara det sista på kursen: hemtentan. Det kommer att bli många timmar i Engelska parken de närmaste dagarna...

1 kommentarer:

Anna sa...

Nämen vad snällt att ge blommor! Haha, jaså han tyckte att den var bra... vet inte riktigt hur jag ska ta det. Jag brukar också googla ord när jag är osäker. Det var för övrigt så jag hittade din blogg ^^