tisdag, januari 06, 2009

... och 2009

Ja, vad kan tänkas hända i år? Jag är rätt nöjd med 2008, så 2009 har höga förväntningar på sig. Än är det dock ganska oplanerat. Jag är ju inte ens säker på vilken kurs jag ska läsa nu i vår, och det är bara nån vecka kvar. Det enda jag har bestämt helt säkert är att det blir Frankrike i höst. Vilken kurs som passar återstår att se, men hösten ska i alla fall spenderas i någon stad i de södrare delarna av La France. Om våren vet jag ju förstås att det kommer bli en massa mys (och säkert lite fest) med fina vänner, att det blir ytterligare en ämbetsmannatermin på Snerikes och att jag kommer att trivas med min boendesituation, så det tycker jag bådar gott. Helst ska jag hinna med och ha råd att hälsa på Lina i Freiburg, Sofia i Köpenhamn och Anna i Helsingfors också (Lotta i Seattle har jag tyvärr fått ge upp tanken på).
2009 har alla ingredienser för att bli ett lyckat år, så det håller vi tummarna för tycker jag!

2 kommentarer:

Fräulein Aldrin sa...

Det låter ju som att det kan bli hur bra som helst!

Annoä! sa...

Woho! Ser fram emot finfrämmande!