söndag, november 16, 2008

Har ni fest eller?

Jag funderade lite på vart mina pengar egentligen har tagit vägen, och insåg att det mesta (förutom hyra och mat) har gått till utklädnader. Här kommer en sammanfattning av de senaste festutstyrslarna:


Baklängessexa på ÖG, tema 1984: Jag som Yvonne Ryding - Miss Universum 1984.


Halloweenfest i Flogsta. Jag var pumpa.


Städsexa på Snerikes med 80-talstema. Redaktörerna poserar.

Höstbal på Snerikes. Niclas, jag och Julia under fördrinken på en Arkadien-balkong.

I fredags hade vi kulturbärarfest med tema kultur. Jag var kulturkofta, men har kulturellt nog inte hunnit lägga upp några bilder på facebook än. (Några bilder för övrigt stulna därifrån, från Susanna, Tova och Eva). Jag har tänkt ha tema på utflyttningsfesten också... 90-tal kanske?

3 kommentarer:

Fräulein Aldrin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fräulein Aldrin sa...

Det var många fina kostymer. När ska du ha utflyttnngsfest? Kommer jag att hinna hem tills dess. Jag vill också klä ut mig och 90-tal är ju jättekul. Då kanske jag kan få nytta av Spice Girls-tröjan och addidasbyxorna igen. Kul att du uppdaterat igen! Jo, Maria är en klasskamrat. Kram

Anonym sa...

Så fin du är! Extra fin förstås somm miss Universum!
Puss&Kram