fredag, september 19, 2008

Det börjar visst bli höst men den är aldrig riktigt lika grym och svartvit som man tror

Ja, nu är hösten här på riktigt. Det känns i luften när man kommer utanför dörren, och löven har börjat skifta färg. Handskarna sitter på när jag cyklar till skolan, och snart är det nog dags att plocka fram mössa också. Såna finns det för övrigt hur många fina som helst i affärerna just nu, i olika stickade baskervarianter, så inte mig emot.

Det har varit lite tunt på bloggfronten på sistone. Dels har jag haft väldigt mycket att göra, och dels har min dator valt att lägga av när jag behöver den som mest. Det blir till att införskaffa en extern hårddisk och sedan starta om hela alltihopa... Får se hur bra jag lyckas med det, teknisk som jag är.

Terminens första tenta närmar sig, men danskan och norskan känns mest som någon slags gröt (förhoppningsvis rødgrød med fløde då, haha) i mitt huvud. Jag har åkt hem till landet över helgen och tänkte försöka få lite läsning gjord här samtidigt som jag blir uppassad med hemlagat... Om jag är riktigt duktig så ska jag unna mig en höstig skogspromenad med fina kameran också.

På promenix med kissen

0 kommentarer: