fredag, juli 25, 2008

Reslust

Jag vill resa bort! Det var alldeles för länge sedan jag åkte på någon riktig semester. En charterresa till solen hade inte varit helt fel... Anna (som förresten fyller år idag, grattis!) och jag pratade om att göra en sån, men nu har jag varken tid eller råd. Förra sommaren åkte jag inte heller på någon semesterresa, men då hade jag ju å andra sidan varit ute och flängt i Asien hela våren... Nån gång under nästa läsår ska jag i alla fall hälsa på Lotta i Seattle, så det så! Tills dess nöjer jag mig med en Riga-kryssning nästa vecka.

Nehej, Tallin var det tydligen vi skulle till.


Mysiga Koh Lanta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag ska åka till Tallin. Jag har en biljett till dig också!

Fräulein Aldrin sa...

Men du ska ju hälsa på mig också. Glöm inte det!