tisdag, juli 01, 2008

Linisa

Lina och jag har känt varandra i sex år, rest ihop i kanske sammanlagt fyra månader och bott tillsammans i ett år. Förra veckan lämnade så Lina nyckeln till vår lägenhet, och åkte för några dagar sedan iväg till Tyskland. Där ska hon först jobba på ett pannkakshus på ön Föhr, och sedan läsa Tyska A i Freiburg. Det känns lite konstigt att vi inte kommer att ses på så länge, och ännu konstigare att någon annan ska flytta in i hennes rum i Flogsta. Jag har i alla fall fått en hel del svar angående rummet, så nu försöker jag bestämma mig för vem jag gillar bäst. Lina tänker jag hälsa på nere i Freiburg så fort tillfälle ges i höst, men under tiden ämnar jag följa hennes Tysklandsblogg.

Jag och Lina på sångboksfesten på Snerkes i höstas

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vännen min! Ser fram emot att du kommer och hälsar på mig i höst. Känns lite konstigt att resa utan dig. Det brukar ju vara du som följer med överallt.