fredag, juli 18, 2008

Bärhjälp önskas

Jag skulle vilja ha lite blåbär=)

Nu till saken: som jag skrev förra gången så har jag lite problem med var jag ska göra av alla mina skor. När jag tittade in i Ebbas garderob kom jag på lösningen: såna där tyghyllor som man knyter fast förstås! Där kan jag stoppa in hur många skor som helst... Finns säkert på IKEA. Jag skulle dessutom behöva köpa ett litet ekmönstrat sidobord till vardagsrummet och fem förvaringskorgar att stoppa in i min fina bokhylla, så ett besök till den svenska möbeljätten är nu ett måste. Ramar till sidenmålningarna jag köpte i Vietnamn skulle också vara bra att ha, och någon riktigt stor krukväxt till hörnet innanför sofforna. Och blockljus till guldfatet på soffbordet, och... Ja, ni ser. Det blir ett helt billass det här, men ett större problem är väl hur jag ska ha råd med allt. Ingen som har ett litet extrajobb i bakfickan?

2 kommentarer:

Fräulein Aldrin sa...

Förvaringslådor, ramar och blockljus...hm...låter bekannt. Känns som att vi pratat ett bra tag om detta införskaffande:)Hoppas du hittar något fint.

Anonym sa...

KJHJJM B UJJLLHJÖ,LLJML,LÖLNLL,KLNHJNHJJNHJ