lördag, juni 14, 2008

Sommaren är kort

Förutom att jobba har jag en hel del annat som jag har lovat mig själv att ta tag i denna sommar:

  1. Hitta en ny inneboende!
  2. Köpa en systemkamera
  3. Måla om skrivbordet i Uppsala
  4. Välja ut och framkalla digitala bilder sedan fyra år tillbaka
  5. Scrapbooka snygga album med de framkallade bilderna
  6. Hitta eller egentillverka någon slags anordning för att hänga upp och få överblick över alla mina örhängen och halsband
  7. Designa om den här förbaskade bloggen. Tips någon?

Och säkert en hel massa annat som jag antingen förträngt eller ännu inte kommit på att jag måste göra...

3 kommentarer:

Anonym sa...

... och storstäda ditt rum hemma!

ROSA E OLIVIER sa...

Nel mezzo del cammin di nostra vita
mi ritrovai per una selva oscura...

Salut, Lovisa!...but i love...!?...

Tova sa...

...och läsa min bok!