lördag, juni 21, 2008

Redan över

När jag kom hem efter att ha jobbat i Hallstahammar en vecka tänkte jag tömma väskan på smutstvätt... När jag skulle lägga min nyligen använda Sverigetröja i tvättkorgen såg jag att någon annan redan argt slängt en Sverigetröja därinne. Men första matchen gick ju bra i alla fall! Så här glada var vi i svenska-gänget då (efter en kväll med öl och storbildsskärm på Svantes):



För övrigt så har jag firat midsommar lite lugnt här hemma i Dunker, och har dessutom försökt pricka av lite på min lista från föregående inlägg. Jag har nämligen gjort slag i saken och beställt en systemkamera! Om den bara ville dyka upp på posten... Jag har dessutom räknat alla de örhängen som jag inte vet hur jag ska förvara. 65 par och några stackars ensamingar får jag det till. Och fler lär det bli... Förslag någon?

1 kommentarer:

Tova sa...

Haha, självklart måste Niclas vara alldeles för cool för le när alla andra gör det