söndag, juni 29, 2008

Det går framåt

Sommarlovet bara svischar förbi, men jag har faktiskt hunnit få en hel del gjort. Nu när mamma och pappa är i Berlin några dagar (fuskigt) har jag faktiskt varit duktig och dammsugit hela huset, vattnat lite blommor, kommit ihåg att mata katten med mera. Plus att jag har jobbat, fast jag inte hade någon lust.

Dessutom har jag prickat av en hel del på de tidigare listorna. Jag har till exempel sett till att faktiskt köpa en systemkamera. Jag och Ebba har pratat om att gå på Snerkes Revolutionsgasque, och som ni kanske ser så har jag åtminstone gjort ett försök till att designa om den här bloggen. Jag har också varit duktig och lagt ut en annons om det tomma rummet i min lägenhet på studentlya, så förhoppningsvis ska jag snart ha hittat någon ny att bo med. Och så har jag ju köpt biljett till Arvikafestivalen! Jag jobbar tre dagar nästa vecka, men sedan bär det iväg. Weeei!

0 kommentarer: