måndag, april 21, 2008

Fullmatad vecka

När jag skulle laga lite mat idag insåg jag att jag nog inte hade ätit hemma på över en vecka... Det kändes lite konstigt, men jag började räkna dagarna. Det har varit en fullspäckad och känslosam vecka.
I måndags var det landskap på Snerkes, och jag och Hanna är numera nya redaktörer för nationens tidning! Det blev en lång dag, med en sexa som slutade långt in på natten...
Redan i tisdags försökte jag sätta mig in i det hela, och fick hjälp av Lotta och Gustaf att försöka lära mig det krångliga datorprogrammet. Sen såg jag och Tova "Varg" på bio. Rekommenderas!
Onsdagskvällen spenderades som brukligt: med kursarna på Smålands quiz, och efterföljande sällskapsspelande...
I torsdags gick jag på minnesstunden som hölls för Adam i kyrkan. Det var tungt, men väldigt fint. På kvällen samlades vi några stycken hos Susanna och lagade middag. Tänk att vi inte lyckas träffas oftare trots att vi bor i samma stad!
I fredags blev det en tur till Stockholm för att fira Isa lite i efterskott. Middag med övernattning hos Annie och Chrille var riktigt mysigt. Det hoppas jag vi gör om snart!
I lördags gick jag med några kursare på Chokladfrossa på Smålands. Mmmm! Sedan filmkväll hos mig, och förutom en tur till Ica har jag inte lyckats få någonting seriöst gjort på hela dagen. Att ha så mycket att göra må vara trevligt, men ibland medför det att man helt vänder på dygnet... och matvanorna.


Jag och Linnéa frossar i choklad

0 kommentarer: