måndag, april 28, 2008

Crazy weekend, crappy day

Shit, vilken helg!

Harry Potter-maskeraden i fredags blev lyckad, och jag är nöjd. Alla hade lagat god mat, och vi hade trevligt långt in på natten. Och så maskeringarna förstås! Det märktes att alla hade tänkt till...

I lördags var det grillning uppe på taket till ett av höghusen, och det kunde inte ha varit mysigare. Sen blev det helgalen utgång på V-Dala, och kvällen slutade med att nån däckade på hissgolvet i Flogsta, hehe.

I söndags orkade ingen riktigt göra någonting, så vi åt pizza på Lasse-Majas och kollade på film hos Pierre. Och sen på musikvideon till "Tio små moppepojkar". Och sen på japanska TV-shower...

Idag har jag inte gjort annat än att klaga på saker. Här är min lista över I-landsproblem:

  • Nya skor = köttsår på hälarna
  • "Bara" G på hemtentan i textanalys
  • Pollenexplosion = röda och sönderkliade ögon

Men egentligen har jag haft en rätt trevlig dag. Läste lite i skolan, shoppade och åt glass med Anna, och grillade i Ekonomikumparken med Andrea + fransmän.

Ändå är det bara dig jag tänker på, Reb.

0 kommentarer: