tisdag, mars 11, 2008

Historia

Nu när både hist.ling-hemtenta och grammatik-tenta är avklarade har jag äntligen tid till lite annat. Helgen var en hel lång fest, med allt från tentafest och pubrunda till spelkväll. Helgen innan var det skottårsbal på Snerkes som gällde. Det var jättekul med en lyxig kväll med maskerade människor i frack och balklänning... Det vill jag göra om snart igen!


Just nu är jag jättearg på Vila, Indiska och en massa andra affärer för att de har så himla mycket snygga kläder som kommer att ruinera mig. Jag har nyss lagt undan en skitsnygg vårkappa på H&M, så efter morgondagens slut finns det nog inget studiebidrag kvar...

1 kommentarer:

Anki sa...

Urtjusigt, Lovisa! Du måste också hjälpa mig med kläder till galamiddagen i Varberg.
Roligt att du snart kommer hem!
Puss&Kram