torsdag, november 01, 2007

Halloween

Igår var det Halloween, vilket många verkade ha missat. Men inte vi! Språkvetarna var uppklädda till tänderna, och entrade Norrlands nation i en salig blandning av häxor, vampyrer, mumier, aliens, våldsamma karatemästare, djävlar, monster, mördare och Ika i rutan. Pierres och Mickes Scream- respektive Jag vet vad du gjorde förra sommaren-mördardräkter var nog läskigast. Sexy mummy Rebecka fick dricka öl med sugrör, men när vi fick in våra hamburgare fick hon linda av sig några remsor... Jag tog av mig lösnaglarna innan jag högg in på pommes frites=) Vi verkade för övrigt vara de enda som klätt ut oss, men lite senare dök några zombies upp i alla fall. Det var inte så himla mycket drag på Norrlands, trots häftiga dekorationer (till och med en liten kyrkogård!), men vi roade oss bra ändå. Senare på kvällen förflyttade vi oss till den omtalade Halloweenkorridorsfesten i Flogsta, och efter det bar det av hem för mig. De andra sitter kanske fortfarande och spelar TV-spel...


1 kommentarer:

Mamma Anki sa...

Fin näsa du har, Lovisa!