lördag, december 23, 2006

Ännu mer julpynt

Den tredje saken jag pysslade med i december månad förra året var också kulor, men definitivt inte såna du är van att se i julgranen! Jag hittade nämligen öppningsbara plastkulor i min favoritpysselaffär. Jag fyllde kulorna med "änglahår" (typ krulligt silverglitter) och små pärlor i form av guldhjärtan. Sedan satte jag två kort i varje kula, ett åt vardera hållet. Det var 7 kulor allt som allt, så nu finns att beskåda en kula med min mamma, en med min pappa, en med min storebror, en med mig, en med min lillebror och varsin kula till katterna. I år hänger kulorna för sig, i en liten minigran på den nyss byggda inomhusverandan.


1 kommentarer:

lk46 sa...

hej Lovisa!

Jag sitter och leter efter delbara julgranskulor och kom in på din blogg!
Du skriver att du hittat såna i din favoritaffär...Ganska visst 2006... men du har inte lust att berätta för mig vad det är för affär och om de möjligen har såna i år också!
Ha en underbar dag!
Kram lene