måndag, oktober 09, 2006

Mitt Europa/My Europe/Mon Europe/Europea mea

Så här ser min Europakarta ut. Jag har besökt 15 länder, vilket blir 29% av Europa. Det finns alltså många länder kvar att besöka...
Prova att göra din egen karta!

This is my personalized map of Europe. I have visited 15 countries. 29% done, 71% to go!
Try making your own map!

Voilà ma carte de l'Europe. Je suis allée en 15 pays. Ca fait 29%... Ca veut dire qu'il faut encore faire des voyages!
Vous pouvez essayer de faire vos propres cartes.

Ecce carta europea... Men nej, längre kom jag inte på latin.


3 kommentarer:

Hansy sa...

Jag har tydligen också visiterat 15 stater. Jag tog med Skottland också eftersom det snart är sant. Jag ringer dig ikväll tänkte jag, hoppas du är hemma då. Kram och puss dubbeldäckarbuss

Selli sa...

Hej hej... Nej, så här är det (åtminstone när jag bokade flyget i somras): det kostar ca 150 kr per väska. Handbagaget är det enda man får ta med utan att betala något. Men lättande att höra att läppglanset kan åka med i alla fall! Synd med din resa. Hur kommer det sig att du blev tvungen att ställa in den? Kram

Selli sa...

Jo, men jag har inte "bokat" att jag ska ha bagage eftersom att det kostade så pass mycket per väska. För mig och Ivar skulle det bli 300 kr. Hela poängen med att jag bokade biljetterna så tidigt var att jag skyulle få de billigt så då ville jag inte betala för bagage en tredjedel av vad jag betalade för två st biljetter. Vad är det för resa du ska göra i vår då? Låter spännande. Kram