måndag, oktober 02, 2006

Jag och Ernst

Du är

Ernst Billgren
Trygghetsfaktor: 36 %

Du jobbar lite för att vara rörlig.
Det är ju bra på arbetsmarknaden, tänker du. Det är rätt tänkt.
Så du hänger med. Du är pigg på nytt, men vårdar dina gamla upptäckter.
Säkert lycklig i dina förhållanden. Kräsen utan att tappa perspektiven.

Lämpliga yrken: AD på reklambyrå, Stjärnjournalist på lokaltidning, Musiker.
Detta enligt ett personlighetstest jag tidigare hittade. Vad tycker ni? Jag känner mig visserligen inte som en Ernst, snarare som en Lovisa, men symptomen verkar vara desamma, haha!
Bilder från svt och min egen bildbank.

8 kommentarer:

Lovisa sa...

*ha ha* Jag blev 71% Marie Fredriksson! Undersköterska, dagisfröken eller ingenjör... :)

Maja sa...

haha, jag blev också ernst!

Anki sa...

På tal om något helt annat, så har jag "lagt ut" Simba på bloggen. Bortskänkes!

Anki sa...

Jag blev Alice Bah, trygghetsfaktor 57%. Lämpliga yrken: arbetsförmedlare, allmänreporter eller butiksinnehavare.

sarah sa...

hey lovisa...t'as pas vu...je t'avais ecris une message...il y a quelques jours...je pense a toi...i am a little stressed so it might be that your letter will take a bit longer
bisou sarah

Anonym sa...

hii honey, hur var bokmassan? o, kan sakert scrolla ner och lasa om det hela... ta hand om dig, tanker pa dig! snart kommer vykort!! och du, jag jobbar pa (i?) en boklada! det skulle passa dig...puss

Anonym sa...

och det var Klurre som ofrivilligt var jatteanonym!

Hansy sa...

Jag blev Charlotte Permell med trygghetsfaktor 43%. Du är trygg i mitten, men du drar lite åt det mer okonventionella hållet. En balanserad livsföring med inslag av individualism och spänning. Du vill absolut ha nya upplevelser, men bara på därtill avsatt tid. Du har lätt att bli anställd. Lämpliga yrken: Sommelier, inredare, arbeta till sjöss. Låter det som jag? Särskilt arbeta till sjöss, eller hur!? Hihi. Jag ringer dig en kväll här i veckan så får vi pratas lite om helgen och sånt. Au revoir chérie!