fredag, september 08, 2006

Äntligen uniformerad

Wow, vilken present!
Inte visste jag att det kunde gå så bra för mig. Kanske har lyckan vänt nu? Jag som brukar ha otur...
Efter att ha fått en sån här gåva känner jag mig dock säker på framtiden. Det här måste vara beviset! Nu får jag det i alla fall lite lättare med yrkesvalet. Ni som känner mig sedan tidigare vet hur perfekt denna T-shirt passar mig, och ni som ännu inte vet vilken språkpolis jag är lär upptäcka det ganska snart.
Tack, Olle, för detta lilla guldkorn i vardagen!

5 kommentarer:

gabriella sa...

hahahahahahahahahaha

Lovisa Språkpolisa sa...

HJÄLP! Vad har hänt med min blogg?

HELP! What happened to my blog?

A L'AIDE! Qu'est-ce qui se passe avec mon blog?

L1 sa...

Åh jag vill också ha en sån T-shirt!!!! *avis* Än så länge får jag väl nöja mig med min Ät-mer-gröt-T-shirt... ;) Ska snart också skaffa blogg, så då blir det skånska bloggar från en riktig 08:a! :)

Anki sa...

Hej språkpolisen! Ska vi lyda polismans skiljetecken?!,;.:--"#¤%&/()=?`

Vill bara tala om att jag har en tävling på min sida.

Klara sa...

Lovis, jag ska fixa en matchande keps...och kanske någon slags batong. snart ses vi. saknar dig