söndag, september 10, 2006

Kärt återseende

Klockan är mycket... Varför fastnar jag alltid framför datorn när jag borde göra annat? Det är jobb som gäller i morgon igen såklart, så jag borde gå och lägga mig i tid. Men det är redan för sent... Ett litet inlägg får det alltså bli ändå, för det är så tråkigt med ouppdaterade bloggar. I morgon kommer en längre text om vad jag haft för mig under helgen, om jag inte går och lägger mig tidigt då, för en gångs skull, haha.

Men egentligen ville jag bara säga hur underbart det är att "Skärdgårdsdoktorn" är tillbaka i rutan igen. Det är fina minnen det, både gamla (från när prigrammen sändes för länge sedan) och lite nyare (DVD-maraton hos Lovisa i Paris) . Det är helt klart en av mina favoritserier genom tiderna! Jag sitter nu spikad framför TV:n varje söndag klockan 18.30 (SVT1 är kanalen)...

4 kommentarer:

Anki sa...

Två saker vill jag säga.
1. Det heter faktiskt programmen och inte prigrammen! Nu måste jag få ha tröjan ett tag.
2. Han, skärgårdsdoktorn, är ju lik någon. Javisst ja, din farbror!

Alexandra & Oliwer sa...

Hej kusin :-)

Fick lilla lappen i paketet och då var jag tvungen att gå in på bloggen din och snoka lite ;-).Vi håller ju till på samma ställe (blogspot.com) så du är hemskt välkommen att snoka tillbaka på Oliwers och min sida.

Kram på dig!

Gina sa...

Hej!! du, jag tänkte på en sak, visst har du alla sentenser från latinet nånstans? om du har det, kan inte du skicka dom till mig, har bara från ettan, och dom glömde jag i norrland!
Jag gillar din blog, du är min idol!

Selli sa...

Haha! Du, det var faktiskt ett stavfel grundat på det faktum att någon har flyttat om knapparna på mitt tangentbord... host host... Sen är jag dessutom invandrare, vilket ger mig rätt till ett och annat grammatiskt fel :P Hehe... Nu ska jag göra en nattmacka! Puss puss