söndag, augusti 27, 2006

Fotoutmaning

Nyligen skickade Anki detta till mig...

Utmaning
Hitta ett intressant motiv och skapa en bildserie på tre (3) bilder ur olika vinklar på detta enda motiv. Ett motiv kan vara allt från en skruv och en byggnad till hela koncept såsom en bondgård, arbetsplats eller ett helt idrottsevenemang. Låtsas som att du jobbar åt en tidning och gör ett reportage om motivet. Ta många bilder, men välj ut tre som är väldigt olika varandra och som du tror gör att betraktaren får en så bra helhetsbild som möjligt.

Redovisning/publicering
När du är färdig med dina bilder publicerar du dem på din blogg och får förhoppningsvis roliga kommentarer om bilderna.

Skicka vidare
I samband med publiceringen skickar du även vidare utmaningen till 3 andra bloggare.


Så här svarar jag:


Jag väljer att skicka utmaningen vidare till:

3 kommentarer:

Anki sa...

Hej! Så fint du har gjort!

Lovisa Språkpolisa sa...

Tack så mycket Anki! Din var också fin=)

Emma sa...

Jag är ledsen, men jag har gått och blivit sjuk och dessutom saknar jag kamera för tillfället. Jag ska försöka fixa utmaningen i famtiden.