onsdag, augusti 23, 2006

En månads bloggande

Japp, det stämmer. Jag har nu haft min blogg i hel månad, och längre lär det bli. Jag är fast!
Min blogg är inte lika välbesökt eller välfylld som exempelvis Emmas, men jag är ändå nöjd. När övriga världen väl hittar fram till min blogg kommer de att förstå vad de har missat! Cirka en vecka efter skapandet av min blogg började jag med besöksstatistik, och sedan dess har min sida laddats 1942 gånger av 907 personer. 25 stycken kommentarer har jag fått (exklusive mina egna), och jag har lekt gissningsleken med 1 person.
Detta blir mitt 14:e inlägg, vilket betyder att jag skrivit ca 3 gånger per vecka. Hade det inte varit för att jag jobbar så mycket och inte alltid har tillgång till internet är jag övertygad om att siffran skulle ha varit ännu högre. Såhär kommer det dock inte alltid att vara, så håll ut!
Lovisa lovar att återkomma med fler guldkorn...


Eftersom jag inte vill härma Emma alltför mycket (trots att hon är min blogg-idol=)) firar jag bloggens födelsedag med en klubba i stället för drink.

3 kommentarer:

Anki sa...

Hej Lovisa! Jag har en utmaning till dig på min sida!

Emma sa...

Tack Lovisa! Vad glad jag blir! Du är en av mina favoritläsare också! :) Blogga på!

Sarah sa...

Lovisa...j'ai recu ton lettre...je t'ecrirai une reponse dès que possible. toi, tu me manques aussi enormement. En ce moment je ne peux pas vraiment organiser mes vacances, alors je sais pas encore si je pourrais aller en suede. Mais bon, on a internet et nos addresses...j'éspère qou tous va bien chez toi et je te donne des bisous
ta Sarah